Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 3 juni 2012

Hallo iedereen!!
ik denk dat wel veel mensen op vakantie gaan!!!
Maar wij willen weten waar jullie gaan en waarom?
Als jullie het willen delen laat dan een reactie achter!!


Willen jullie weten waar ik naar toe ga? Ik ga naar Frankrijk!
bij mijn tante.Mijn  tante is heel creatief ze maakt van alles en nog wat!Ze heeft eens een ponjo gemaakt voor mij .Hij was lekker donzig!En ze kan als de beste koken. 
Als ik bij haar ben,ben ik altijd zo vrolijk! In mijn tante zit maar alleen vrolijkheid! Ik ga echt van alles naaien bij haar.Ik wil eens een shortje maken! Dit gaat echt vakantie zijn!!!Ik kijk er echt naar uit!


Ik heb ook jullie mening nodig zou ik deze vakantie een hip-hop stage volgen of een kookstage?
Laat alstublieft een reactie achter!!
Ik kan niet zonder jullie mening!!! Alvast bedankt!!!!


kissjes Mo<3LOL
:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3