Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 3 juli 2012

Vakantie!

Hey iedereen,

Eindelijk het is vakantie!!! :-)
Ik vind 2maanden wel een beetje lang!
Maar ik probeer zo meer mogelijk activiteiten te doen dat ik mij niet verveel!
Wat gaan jullie allemaal doen?
Ik wil mijn nagels in een flashie kleurtje lakken!!
Wat denken jullie:  groen,roze of oranje!!!

Ik wil ook mijn haar veranderen!
Maar ik heb redelijk kort haar dus veel kan de kapper er niet mee doen!!
Mijn haar is nu geknipt in een carre plongĂ©e!!  (ik weet niet echt hoe je dat schrijft)


Ik ben wel zeker van mijn nagels te lakken maar dat' haar'laat ik nog effe zitten!! :-)

Voor iedereen een prettige vakantie!

XX MO !LOL!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3