Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

vrijdag 10 augustus 2012

He! Jij daar,trek je broek eens naar boven!!

Hey iedereen,

De niewe trend is tegenwoordig 'de hoge broek'!!!
Hier een paar picture's:


Een beige hoge taille broek dat chic uitkomt.


Een hoge taille broek met leuke rode knoopjes.




De hoge taille broek kun je combineren met:

- een blouse
-een t-shirt

of met een blazer voor een nette look.


Zorg er wel voor dat je een dunne stof kiest dat het makkelijk in je broekt past!!
Mocht je het niet leuk vinden om een t-shirt in je broek te dragen, kun je natuurlijk ook een (lange) t-shirt over je broek dragen.

Er bestaat ook een HIGH-WAISTED short(hoge short)

Een paar picture's:



Stijlinspiratie denim shorts

Stijlinspiratie denim shorts

Die zijn ook heel leuk!!
Die kun je op dezelfde manier combineren dan een hoge broek.

Ik heb zelf 2 hoge shorten.
Maar ik vraag me af waar je een hoge broek kunt kopen(ni te duur).

Weten jullie misschien waar? Laat dan een reactie achter!!
Hou er wel rekening mee dat ik in belgie woon!!

Thanks!
XXMOXX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3