Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 4 september 2012

Mijn eerste schooldag!

Hey iedereen,

Mijn eerste schooldag was gisteren maar ik was overspoeld door mijn eerste dag dat ik geen tijd had om een artikel op mijn blog te schrijven!! Daarvoor mijn exuses!
Ik vond het echt super spannend om naar de middelbare school te gaan!
Maar nu is het morgen al mijn 3de dag op school!
Ik zie nu bijna elke dag veel mensen die mij inspiratie geven op mijn school!
Op de manier waarop ze gekleed zijn!

En ik dacht in de plaats van 'street snaps' te doen 'school snaps'!
Maar daar moet ik nog over nadenken als dat door gaat....!

Ik heb ook super leuke mensen ontmoet!
En die zijn nu goeie vrienden geworden!
Ik zal door de middelbare school heel weinig tijd aan mijn blog kunnen besteden!
Sorry daarvoor!

XX Mo XX



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3