Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 30 september 2012

Trend: Dierenprints.

Hey everbody,

Tegenwoordig is de dierenprint helemaal in!

Ik heb nog niets in mijn kast hangen met een dierenprint,dat is omdat het niet erg mijn stijl is! (iedereen zijn eigen stijl)
Maar toch wil ik er een artikel over schrijven!! (ongelooflijk toch?)
Zo is dat eenmaal in het leven van een blogster :-)

Een trend van deze zomer is de (diervriendelijke)dierenprint.
Daarmee wil ik zeggen dat het geen echte dierenvel is!
Gelukkig! (dan draag ik het sowieso niet)

Je kunt de dierenprint ook op je nagels doen:




Dat wil ik wel eens proberen want het ziet er heftig cool uit!

Hier nog een paar foto's met de dierenprint:














Van slangenprint tot zebraprint!

Xx Mo Xx


2 opmerkingen:

  1. je hebt een leuke blog! ♥
    ikvolg je, wil je terug volgen??

    liefs, sophie

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3