Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

woensdag 17 oktober 2012

2 artikels in 1 post!

Hey meisjes,

Ik heb veel vertraging in het posten op mijn blog!
Ik had namelijk al examens! Gellukig ben ik in geen een examen gebuisd! :-)

Ik heb overmorgen nog 2examens en dan is het finito! jeeeeah!
Dan kan ik lekker op mijn blog posten!
Ik heb nu een beetje tijd om twee artikels in te halen!
Eerst ga ik beginnen met zondag waar ik een artikel of iets dat mij intresseert over mode of iets over het dagelijks leven een artikel over schrijf! En in dit geval ga ik het hebben over.....dingen dat ik niet durf!

Ik heb het idee gehad van een andere blog genaamd: poederpoedel!

Dingen die ik niet durf!

 Ik wil graag mijn haar kort knippen. Maar echt kort! Bv:






Ik vind het echt super mooi!! En super handig. Maar het enigste ding waar ik aan twijfel is: Staat het wel met mijn hoofd?
Daarom doe ik het niet. Maar ik ga het zeker en vast ooit proberen als ik er niet meer aan twijfel.


2de ding:

Voor de rest ben ik blij met hoe ik ben! :-)
En ik vind een blog echt heel leuk,want je kunt al je gedachten erop schrijven!
Als jij nog geen blog hebt dan is het echt een aanrader!




Inspirerende foto's van de week! 


Hier zijn ze dan weer:

 Img_3989_large_large 

580177_356516411104677_704627125_n_large 

563920_170362219754330_1647858186_n_large





Tumblr_mb464oebjw1r8slfxo1_500_large
 Dit waren de foto's!

Xx  Mo Xx

ps: de volgende keer heb ik meer tijd om bepaalde foto's van een thema te zoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3