Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 23 oktober 2012

De cupcakes inspirerende foto's

Hey meisjes,

Ik heb een leuk nieuw thema voor de foto's!
Deze keer heeft het immers iets met mode te maken maar met......Cupcakes!
Ik vind dat deze foto's ook wel veel inspiratie geven!

Er zijn wel echt cupcakes bij die je echt suuuuuper gaaf versiert zijn en die heb ik eruit geplukt!

Hier zijn ze dan:



Echt super schattig! Typisch japans!



Deze vond ik super lollig!



Voor een leuk feestje!
Ik denk dat ik er wel meer dan 1 zal nemen! :-)


18030376_large

De biljard cupcakes.



Deze kun je zelf wel herkennen.....





De apps cupcakes.

 Het cokiemonster is echt om op te eten! LOL :-)



Rainbow cupcake.




Pacman cupcakes.

En ik kan wel zo voort gaan!
Er zijn honderd en een manieren om je cupcake te versieren.
Maar deze zijn toch wel de grappigste!
Ze zijn misschien wel mooi enzo maar zijn ze wel lekker?

Moesten jullie eens weten dat ik nog maar 1keer in mijn leven cupcakes gebakken heb.
Maar ik heb er wel meer gegeten hoor!
Van vriendinnen die ooit getrakteerd hebben enz...
Ik moet het echt meer doen want ik ken cupcakes verslaafde! :-)

Xx Mo Xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3