Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 28 oktober 2012

De film: Skyfall!

Hey iedereen,

Een film dat ik zeker wil kijken is 'skyfall!'
We hebben al gepland om hem te gaan zien.

Hier de trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=zWjLf3z9jcQ



De film lijkt echt super spannend...
En dat vind ik wel leuk. Ik vind actie filmen super leuk! Ik kijk er echt naar uit om hem te zien!

Hebben jullie al gehoord dat adele er een liedje in zingt genaamd skyfall?

Hier heb je hem! Ze zingt echt super mooi:

http://www.youtube.com/watch?v=7HKoqNJtMTQ

Willow Smith heeft er een cover van gemaakt:

 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PGzPz918KpI

Zij kan ook super mooi zingen :-)

Dat wou ik deze zondag zeggen!
Later zal ik vertellen hoe de fim was!

Xx Mo Xx

Ps:  Fijne vakantie iedereen! ( ik heb een week vakantie! Jullie ook?)

2 opmerkingen:

  1. Mijn vriend wil er heel erg graag heen met mij, maar ik ben niet zo van de James Bond-films haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Ik ben hem gaan zien en het is echt een aanrader!
      De film is helemaal anders dan de anderen james bonds. Vind ik persoonlijk.
      Ik had het gevoel dat ik er echt inzat!
      En mijn moeder die bijna nooit naar de cinema gaat zat zelfs te schreeuwen..
      Wat redelijk genant was :-)

      Ik hoop dat je hem gaat kijken!
      Laat je me dan weten wat je er van vond?

      Xx Mo Xx

      Verwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3