Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 7 oktober 2012

De kleur van dit seizoen: Bordeaux!

Hey iedereen,


De kleur die dit seizoen helemaal in is, is bordeaux.
Ik vind het een warme mooie kleur!
Ik ben dus klaar om de trend te volgen!

Bordeaux is dus ook in als haarkleur:



Ik vind dit haar echt zo cool!! :-)

En hier een paar foto's van de bordeaux kleding trend:



Je kunt ook merken dat bont ook helemaal weer in is!! (ik hoop dat het nepbont is...)



Hebben jullie al kleding in bordeaux? Of wisten jullie dit niet en willen jullie de trend zeker gaan volgen?

Laat het zeker weten via een comment! ( Ik ben een beetje nieuwsgierig! :-)



Xx Mo Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3