Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 4 november 2012

De haartrends van 2012.

Hoi meiden,

Zijn jullie benieuwd naar de haartrends van 2012?
Willen jullie je haar knippen in een trendvol kapsel? En weten je niet in welk kapsel?

Dan moet je zeker deze post lezen!

De haartrends van 2012 zijn heel punky vind ik persoonlijk!

Zoals een kant van je haar scheren (undercut):





Ik vind het een beetje creepy,maar het staat cool bij deze persoon!
Ik zou het NOOIT doen!


Paardenstaarten en vlechten waren super populair dit jaar en ze gaan ook verder in 2012 haartrends! Er zijn veel variaties voor deze kapsels.

2012-Hair-Trends-The-Ponytail

Het staat streng! Maar chic.

Dan heb dip dye hair:




Dit zou ik wel durven...maar mogen? :-)

Dit zijn de opvallendste haar trends die ik zie op straat.
Ik hoop dat ik jullie het leuk vonden!

Xx Mo Xx
ps: Een ideetje voor de volgende post? Laat het weten via een comment!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3