Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 11 februari 2013

De beautywebshop: johnbeerens.com

Hoi mijn geliefde lezers,

Wowiieee! Vandaag heb ik DE ontdekking van mijn leven gemaakt. . . (Ik overdrijf een beetje maar dit is wel een grote ontdekking!)

*Spanning*
Oké,ik denk dat ik jullie wel een beetje heeeeel nieuwsgierig maak? 
Ik heb een hele gave beautyshop ontdekt en dat wil ik zeker delen met jullie.
Namelijk de beautyshop John Beerens.

John Beerens

Je kunt er heel kwalitatieve,werkende budget producten kopen zoals lekkere geurtjes, make-up, haarproducten, huidproducten, enzo. . .

En dat kun je niet overal vinden hoor.

Ze hebben ook heel veel bekende merken! Hier alle merken waarvan ze producten verkopen (veel he?)


De leveringen verlopen ook heel vlot.
Ze beschermen het/de product(en) die je hebt besteld heel goed.
Dus ik kan je garanderen dat je nooit een beschadigd product binnen krijgt van de beautywebshop John Beerens!

Ja ,dat kun je wel zeggen.

Vergeet zeker niet een kijkje te nemen op de beautyshop John Beerens!

Xx Mo Xx



7 opmerkingen:

  1. Ik kende de webshop nog niet en ben dan ook snel een kijkje gaan nemen. En hij is inderdaad geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf John Beerens lover, en ik vind het echt een leuke webshop met allemaal fijne producten!

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende de webshop al....een gave shop he?? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende de webshop ook al,
    heel leuke winkel, ik houd alleen meer van échte low-budget make-up (Catrice, Essence) ;P.
    X Lieze
    www.OzoHip.wordpress.com

    ps. Ik vind je nieuwe lay-out echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je bericht op mijn blog! Tuurlijk volg ik je terug :)! Volg je nu x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende de webshop nog niet! Maar ik ga zeker eens een kijkje nemen.
    Ik volg je nu ook ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3