Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

donderdag 14 februari 2013

Valentine: always the same

Hoi mijn valentijners,

Wat doe ik op Valentijn?
Ik vind het eerlijk gezegd een comercïel gedoe. Je kunt je liefje toch een cadeau geven wanneer je wil?
Of een etentje organiseren wanneer je wil?

Soory , ik wil jullie dag niet verpesten ofzo... *slurp slurp uit chocomelk mok*

Leeeeees verder (^ _ ^)


562992_478315772222795_741915371_n_large
Bron: We heart it

Haha ! Wat een toeval juist de fim gekeken 'The half-blood prins.'  ( Again)  (^_^)

Db6uh_large
 Bron: We heart it

Awh! Neueeeh definitly not 'awh' but' aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah'!
Ik ben nieuwsgierig hoe jullie hierop zouden reageren?
Let us now in the comments!

En hier nog een tip als je dit zei toon je mijn artikel las: 'Oh is het Valentijn?:
64384_257592917655872_1439308111_n_large

Natuurlijk een dikke knuffel!
Ik vind dat cadeau's niet nodig zijn.
Geef je liefje,ouders,vrienden,... een dikke knuffel!

Dit was het voor vandaag!

Xx Mo Xx

Ps: Deze moest er nog even bij!(^ _  ^) ( Hahah ik denk dat ik geobssedeerd ben door mijn pas geontdekte japanese smiley)  Pas op dat je de 2 roze kleuren goed ondersheid. . .

Bdckguycuaacnyl_large


7 opmerkingen:

  1. Great post! Happy holiday:)

    Check out my blog: http://theprintedsea.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh ik doe wel een klein beetje meer moeite voor valentijn. Maar ik en mijn liefje verrassen mekaar gedurende het jaar ook wel! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. . . . Ik heb geen liefje! Maar dat is normaal want ik ben nog maar 12 jaar!

      Fijn valentijn!
      Xx Mo Xx

      Verwijderen
  3. Haha helemaal mee eens! Maar ik denk dat als ik een lief zou hebben dat mijn mening toch zou veranderen :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha je hebt gelijk,
    valentijn is hartstikke commercieel!
    Maar ik gebruik het gewoon als leuk excuus om veel cadeautjes voor anderen te kopen ;).

    X Lieze
    www.OzoHip.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee!
    Ik volgde je al ;)
    Maar bedankt dat je me volgt!
    Ik denk dat Valentijn pas echt leuk is als je iemand hebt om de dag mee door te brengen :)
    Kus Noah
    www.mymistyrose.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3