Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 18 maart 2013

'Ik vind dino's tof en jou ook!' Project

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik een project voor jullie...niet zomaar een project meer een zelf bedacht project!
Ik noem hem het 'Ik vind dinos tof en jou ook' Project! Waarom die naam? Ik heb mij laten inspireren door de complimenten dag. En ik vond dit compliment heel grappig! Hahaha maar ik hou niet speciaal van Dino's ;) hoor!

Hoe werkt het?

Ik complimenteer (nomineer) 5 blogs die ik tof vind :) en zij mogen (je bent niet verpicht) dan deze button op hun blog plaatsen:

(Made by Movuitton)

Ik kan hem niet kleiner maken ofdan vervormd die...
Dus als het waren geven ik 5 mensen een compliment en die heeft dan de eer om deze button op hun blog te plaatsen.

Als jullie willen mogen jullie er een link inzetten van wie je genomineerd heeft (Bv. Beautygloss nomineerd Misslipgloss. Dus Misslipgloss zet de button op haar blog met een link naar de blog van Beautygloss.)

Als jullie genomineerd zijn mogen jullie een artikel maken met de 5 mensen die jullie complimenteren!

Doel?

Ik vond dat er meer complimenten moeten gegeven worden onder blogs enzo..


Wie complimenteer ik?

Hier het moment waarop we allemaal wachten...

1. The broken teacup (Lisse)

2. Polish your world (Dzinh)

3. The big guide (Elize)

4. Mclifee (Yasmin en Roos)

5. Live life with Isa (Isa)

Laten jullie het me weten als jullie mijn compliment accepteren? ;)

Ik hoop dat jullie mijn Project een beetje begrijpen? Als je vragen hebt mail dan naar: polet.mam@gmail.com

Xx Mo Xx


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project! Leuk bedacht :)

    kuss,
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow, en misschien kan je in een reactie bij de blogs die je nomineert dat je ze hebt genomineerd. (Wauw geweldige zin xd)

      Verwijderen
    2. Ja dankje! Heb ik gedaan! Sorry dat je er niet bij zat :s Ik heb besloten om maar 5 mensen te nomineren...en dat was redelijk moeilijk.Maar je word zeker en vast door iemand anders genomineerd!
      Xx Mo Xx

      Verwijderen
  2. OMG! Ik ben genomineerd door jou!!!!!
    WAUW! Super bedankt Mo!
    Haha..Ik had die sticker ook toe gekregen!
    De uitslag van de win actie komt strak of morgen online!
    Ik kan het gewoon niet geloven!
    Je.Bent.Oh.Zo.Lief !!! xx
    Liefs, Dzinh xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oempah oempah oempah oempah!!!
      Jeah ik heb gewonnen! Echt dankjeeeuh!!

      Je.bent.ook.zzooooo.mega.lief!

      Xx Mo Xx

      Verwijderen
    2. Graag gedaan! Ik stuur je straks de code van €25 via mail door! Xx

      Verwijderen
  3. Haha, ik (wij) zijn genomineerd!
    Leuk :")
    Ik zal eens eventjes kijken, hoe en wat met de button :P

    xxYasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeeeej!! Ik ben genomineerd :), bedankt! Ik zal binnenkort 5 andere bloggers nomineren. Superleuk idee trouwens!!
    ♥Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik ga eens kijken wat ik er mee kan doen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3