Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 22 april 2013

Alles over washi tape



Jullie hebben waarschijnlijk al iets gehoord van Washi tape ook wel masking tape genoemd? Plakband met een leuke motiefje erop?

Je kunt er namelijk heel veel leuke dingen meedoen!! Ik heb er maar 4 rolletjes van,van washi tape...maar dat gaat niet lang duren voor dat ik er meer aanschaf! (heb namelijk gelezen op een blog dat Wibra nu ook washi tape verkoopt en dat het echt heel goedkoop is)




Als jullie geen washi tape hebben en je wilt er dan kun je er in deze winkels vinden:

- Hema
- Action
- Wibra
- ...

En in deze webshops:
'Een nieuw avontuur'
'BL-ij'
'Kousen en karton'

- ...

Wahi tape vind ik nogal duur...er moest wel een oplossing zijn tegen dat...GEVONDEN!
Deze goed uitgelegde Do It Yourself van Nifty thrifty legt je stap voor stap uit hoe je je eigen Wahi tape kunt maken! Handig toch?


En natuurlijk hebben de japanners de washi tape uitgevonden ;)
De tape is gemaakt van rijstpapier. Zodat het makkelijk scheurbaar en kun je er dingen op schrijven.

Photobucket

Een washi tape huis? Ja,het kan niet gekker bij de japanners (^_^) Dit huis was te zien op de mt expo!
Voor meer amazing foto's van de expo moet je hier zijn!

DIY's met Washi tape:

Bird house key hooks by Torie Jayne
Deze gepimpde keyhooks mankeren juist in jouw huis! Leer hier hoe je ze kunt maken!

washi100washi4
washi115 Dit is nou het beste idee ever! Washi tape manicure!
Zie hier hoe je het moet doen.

This DIY phone case is made with a clear case and washi tape, under $5!

De Washi phone case! En als je het wilt veranderen kun je de tape er gewoon afdoen ;)



En pimpen die toetsen!!

Ik hoop dat jullie nu HEEL VEEL over washi tape weten ;D (of al wisten)

Lentegroetjes van Mo!

Xx Mo Xx

Ps. Doe je al mee aan mijn winactie? Doe snel hier mee!










8 opmerkingen:

  1. heey super schattig die zelfgemaakte tape ! ik ga het zeker eens proberen te maken xxx Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel heel leuk!
    Ik ben ook gek op washi tape, ik heb een hele verzameling (masking tape, maar ook andere zoals van de hema enzo) en die diy is écht superleuk!
    Jij heb echt leuke posts met handige links enzo erbij, ik ga je gelijk volgen, superleuk!
    En die nageltjes zijn idd leuk, alleen weet ik niet of het zo goed blijft plakken, dacht er ook al een keer aan..
    het huis is geweldig!
    Nogmaals; geweldige post,
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik heb een zware verslaving als het aankomt op washi-tape. Des te leuker om ze ergens goedkoop te scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ikvind washi tapejes super leuk! Dat nagel stikker idee is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful post, your are very interesting and your blog is wonderful. Kisses from Spain.

    follow me and i follow back?

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke inspiratie, zelf gebruik ik Washi Tape als fotolijstjes. Je plakt je foto gewoon op de muur en dan moet je even creatief doen en een mooi lijstje eromheen maken. Heel simpel, maar superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn is die washitape, hè?! Ik heb ook echt mega veel rolletjes. Het is puur verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3