Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 9 juni 2013

Uitslag winactie Calle Alamo

Hoi hoi hoi,

Ja, ik weet het ik had gezegd dat de winactie dinsdag verliep...
Maar het was te moeilijk om de winnaar te kiezen. Ik wou dat ik kon zeggen dat jullie gewoon allemaal de winaars zijn! Haha,dat word 2ml nagellak en parfum per persoon :)

Uitslag winactie: Calle Alamo

Dus nee dat idee heb ik uit mijn hoofd geschoven :p
Maar wie is nou de winnaar?

Ik twijfel nog altijd tussen 2 mega leuke meisjes....
Tussen Dzinh en Lise ( The broken teacup )...
Jaah,hoe gaan we dat oplossen?

Stemmen? Nee,dat vind ik nooit eerlijk! Want dan gaat het alleen maar over de populariteit.
Fruitmachine? Neeeeeee,dat vind ik echt stom en cliché (sorry:)

Er moet toch iets origineler zijn? *brainstormen*

Dzinh,zij heeft een mooi gedicht gemaakt voor mij op haar blog:

Mo, Mo, Mo,
Wat een super leuk cadeau.Dat nagellakje is een heel mooie tint,door jou ben ik ook elke dag goed gezind!Je bent een hartstikke toffe meid,en voor het lezen van je artikels maak ik even tijd!Ze zijn origineel, wijs, en nog zoveel meer!Ik ben blij dat ik je blog ken, dat ik af en toe nog iets uit je artikels leer! Je hebt me geholpen in moeilijke tijden...en dat ik je blog leuker vind dan de mijne, neen, dat kan ik niet vermijden!Dit was even een kort gedicht,hopelijk krijg je nu een glimlach (door mij) op je gezicht!!Een mooie glimlach op je snoet,Lieve Mo, het gaat je goed <3

Lise,zij heeft speciaal voor deze winactie een mooie tekening gemaakt:



Dzinh en Lise ik heb besloten dat jullie er om moeten strijden (hahah) voor deze winactie te winnen...

Haha,nee serieus jullie mogen nog iets extra doen om te winnen zodat ik duidelijk zie wie nou echt DE winnares is. Alleen Dzinh en Lise. En stuur het naar mij op per mail ( polet.mam@gmail.com ) zodat alles nog secret blijft.

Dzinh en Lise ik wens jullie succes :D

Xx Mo Xx













1 opmerking:

  1. Ouhhh!!! Wat leuk!
    En wauw, de tekening van Lise is echt heel erg mooi!
    Ik heb al enkele leuke ideeën in mijn hoofd!
    Ik heb wel een vraag voor jou: iets creatiefs op mijn nagels of iets creatiefs knutselen?
    Ik doe wat jij het leukste vind!
    Maareuh...ik heb deze weken examens, het zal niet lukken om voor of tijdens de examens iets te doen... is dat erg?
    Laat me de datum weten wanneer je juist de extra inzending binnen wilt hebben :)

    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3