Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 8 oktober 2013

Review: PUPA multiplay oogpotlood 14

          Vandaag een review van een wonder goed oogpotlood 'Pupa multiplay eye pencil'.

Dit mooi herstige multiplay oogpotlood van PUPA is echt iets voor feestjes of etentjes,maar je kunt hem natuurlijk ook gewoon overdag dragen.



Dit oogpotlood is nr 14 'Water green' en heeft een mooie blauwige zeemermin-kleur.
Met blauwe ogen zal het enorm mooi staan. Ik heb jammergenoeg(nou ik ben best wel trots op mijn donkerbruine ogen met zwarte spikkels erin:) bruine ogen dus ik kan het jullie niet tonen. 


De textuur van het potlood is heel zacht en heel dikkig. (en heel... en heel...)
Zodat je hem makkelijk als oogschaduwbasis of oogschaduw kunt gebruiken.



Pas op: Je ziet hier een make-up loze Mo zonder mascara maar alleen met oogpotlood.

Hier zie je nog een swatch van de mooi glinsterde blauwe kleur. Ja ,oké, de foto is redelijk mislukt,maar ondanks alles vind ik het toch een artistieke foto met de focus op mijn haren. 
Pluspunten:
- Makkelijk uitsmeerbare textuur
- Blijft lang zitten
Minpunten: 
- Moeilijk om te slijpen

Ondanks het minpunt is hij toch een goed oogpotlood. Hij is verkrijgbaar in nog heel veel andere kleuren (klik) in de Pupa Make-Up webshop.

Xx Mo Xx

12 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een leuke kleur! Jammer dat ik geen make-up draag... Je hebt echt mooie, donkere wimpers ook al heb je geen mascara op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede review, ik vind de kleur echt super!
    x http://evabajema.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    Neem hiervoor even een kijkje op mijn blog: beautyenzo-hm.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt zeg! Ik vind de kleur echt supermooi. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, ik heb je net gevolgd, zou je mijn blog terug willen volgen?
    missbeautyfreak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kleur, zelf heb ik redelijk wat van Pupa! Wil je misschien een kijkje nemen op men blog, ben nog maar juist gestart? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3