Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

vrijdag 17 augustus 2012

Nagedacht....

Hey iedereen,





















Ik heb eens goed nagedacht....
En ik ben op mijn conclusie gekomen dat ik een soort van schema moet hebben voor mijn blog.
Want nu is het een beetje een rommeltje!!
Hier dan mijn opgesteld schema
SCHEMA:
Woensdag: Post ik een paar foto's om jullie te laten inspireren!! (en ook een beetje om je hoofd leeg te maken!)
Vrijdag: Is er een outfit van de week!!
Zondag: Post ik een artikel of iets dat mij intresseert over mode of iets over het dagelijks leven!
Het kan varieren!!

En dat kan dat ik soms tussen die dagen nog iets post!!

Ik hoop dat jullie er aan uit kunnen aan mijn schema :-)
En het kan ook dat ik een dag het heel druk heb met andere dingen.
En dat ik gewoon geen tijd heb om me aan mijn schema te houden!
En als dat gebeurt: 'Sorry'!!
Dus dan zal ik dat de volgende dag posten.

Have fun on my blog!!

XXMOXX <3 LOL


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3