Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 19 augustus 2012

Spam je blog


Vandaag is het tijd voor een Spam je blog artikel! Een artikel waarin mijn bezoekers lekker mogen gaan spammen, zonder zich te schamen! Tegenwoordig hebben zo veel mensen leuke blogs, dat ik altijd wel nieuwe blogs wil ontdekken. Maar om nou uren achter google te zitten is niet altijd even leuk. Daarom mogen jullie vandaag lekker gaan spammen! Laat een berichtje achter met jouw blog o.i.d. en vertel er bijvoorbeeld een leuk stukje bij. Je mag het allemaal zelf weten! Heb je nou geen blog? Niet getreurd, want je mag ook gewoon je favoriete blogs achterlaten ;)

xx MO xx

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit doet! Mijn blog is:

    www.beautybymissella.com

    Het is een uiteenlopende blog met verschillende merken en artikelen die mij bezig houden. Het is een blog die gaat over make-up en beauty with a little touch of me!

    Liefs xx Michella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de blog van mij en mijn vriendinnen is:

    mirjamfelizemirteenannemijn.blogspot.com

    we hebben niet erg veel tijd om te bloggen, dus er staat niet megaveel op,
    maar we hebben grappige filmpjes, leuke liedjes, moppen en leuke stripjes

    -xxx- Annemijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het toch een super leuke site!!
      Het laat mijn lachspieren werken bij die grappige strips en moppen! :-)

      Verwijderen
  3. Ik heb een blog over nailart. Ik schrijf dagelijks van alles over de wereld van nailart, nagelproducten, technieken, materialen en geef ik tips en trucs. Verder vind je iedere dag een stap voor stap beschrijving met foto's zodat je zelf makkelijk en snel prachtige nailart kan maken. Neem eens een kijkje en laat een berichtje achter!
    http://perfectenagels.blogspot.nl/
    Liefs, Viola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow! Mooie blog! Dat moet vast veel werk nemen. Ik heb super veel respect voor je :)
      Ik ga je volgen ;)

      Xx Mo Xx

      Verwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3