Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 9 september 2012

De populaire moustaches!

Hey iedereen,

Vandaag wil ik het hebben over de fameuze moustaches!



Hier heb je hem dus!!

De moustache sieraden,kleding,... zijn namelijk helemaal in!
Ik blijf me nog steeds afvragen: Waarom?
Ik vind ze wel schattig!
Maar ik heb helemaal geen spullen met een moustache..
Dat vind ik wel jammer!
Ik ben van plan een moustache ketting te maken met fimo klei! ( Maar eerst die fimo klei vinden :-))
Misschien weten jullie waar ik fimo-klei kan kopen?
Ik heb er een leuk videotje op youtube gevonden hoe je die ketting kunt maken: http://www.youtube.com/watch?v=fbLFIo3kDPU
Nu is het al morgen weer school,dus ik ga denk ik geen tijd hebben om die ketting te maken!

Dat vind ik dus jammer!

Hier een paar foto's van moustache things:















En dat was het voor vandaag!!

Xx Mo Xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3