Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

woensdag 19 september 2012

Eefdepeefpixs blog!

Hey everbody,

Vandaag wil ik zeggen hoe tof ik de blog van Eva vind! ( http://eefdepeefpix.blogspot.be/ )
Ze is echt super creatief en super lief!
Ik kijk graag op haar blog daar word ik vrolijk van!
Misschien worden jullie ook vrolijk als jullie op haar blog gaan!
Neem dus zeker eens een kijkje op haar blog!

Hier een foto van haar:










Het is wel een redelijke oude foto..
Maar ik zal het artikel eens bewerken en dan komt er een recentere foto!




Ze verandert vaak van haar kleur en da vind ik echt super gaaf!

Ze inspireert mij met haar stijl enzo...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3