Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 22 september 2012

Mijn wishlist!

Hey everbody,

Vandaag wil ik jullie mijn wishlist laten zien!

We gaan beginnen met de dingen van H&M ( http://www.hm.com )


Dit blauw vestje vind ik echt super gaaf!
En die moet ik hebben in mijn kledingkast!



Deze zachte trui (19,95) die Lana Del russo showt bij H&M!



Dan deze super stoere legging met een super stoere print!!! Voor maar 10 euro!



Dit zacht wit bloesje met een spiked kraagje vind ik ook super stoer!
( Ik zeg vaak stoer,zul je merken:-)


Een lekkere face mask (1,95) van chocolade die ik zeker wil uitproberen!


Dit armbandje vind ik echt super leuk!!!



Deze shirt vind ik echt gaaf!
I love het design!!

Dit was alles van mijn wishlist van H&M!
Dus het word echt tijd dat ik ga schoppen!

Nu mijn wishlist van forever 21 (http://www.forever21.com):



Dit doorzichtig mint blauw bloesje (19,75) vind ik super mooi!
En moet dus zeker in mijn kast hangen.



Je zult misschien zeggen: 'Weer een  legging!'
Maar ik ben eenmaal verslaafd en die stoere leggings!
Jullie misschien ook?
Laat het weten via een comment!

Dit was dus mijn wishlist van H&M en Forever 21!
Hopen dat het niet alleen dromen zijn.......
Maar dat ze na een week in mijn kast liggen!!!

Mijn gastblogger gaat volgende week beginnen!

Xx Mo Xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3