Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 11 september 2012

Een saaie Lo shirt = Oppimpen!

Hey everbody,

Ik heb mijn Lo (Turn) T-shirt gekregen van school en hij is echt super simpel:

Zo ziet die eruit!
Heel simpel dus!
De Lo leerkracht zei dat we hem mochten personaliseren!
Maar ik heb begod geen idee wat ik er mee kan doen!
Eerst wou ik erin knippen maar dat mag niet! :-(

Je mag er wel opschrijven enzo..
Dus als jullie ideeen hebben,zeg die maar!
Ik ontvang ze met plezier!

Xx Mo Xx

3 opmerkingen:

  1. Misschien kan je een leuk ontwerp maken of een tekening en die met textielvef op het shirt schilderen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kan ook je vrienden er leuke dingen op laten schrijven en dan iets van FRIENDS! in het midden (maar dan wel leuk versierd)

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3