Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 10 november 2012

De favoriete liedjes van Denise!

Haaaaaaai.

WAAR!?

Ik bedoelde; Hoi.

Oh.. ._.

Dit is weer een blogpost van Denise, jullie gastblogger.

Dit is dus een post over mijn favoriete muziek van deze tijd.

Ik heb even een top 5 gemaakt, hopelijk vinden jullie het leuk! ;D




Top 5:

1; Lenka - Everything at once.

2; Rita Ora - How we do.

3; Cher Lloyd - Want u back.

4; Taylor Swift - We are never ever getting back together.

5; One Direction - One thing.

Dit zijn mijn favoriete liedjes! Ken je er 1 nog niet? Luister. ;D Het zijn hele leuke liedjes. (:

Kuzzies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3