Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

woensdag 7 november 2012

Onze gastblogger: Denise!

Haaai, ik ben Denise.

Ik ben vanaf nu de woensdag op deze blog!

Ik ga mezelf voorstellen, omdat jullie vast wel willen weten van wie je de posts leest.

Nou, zoals ik al zei heet ik Denise.


Ik ben 13 jaar.

Ik zit op niveau HAVO, in de klas H2D.

Ik heb de 2 liefste vriendinnen ooit.

Ik heb een lieve broer, lieve zus, lieve moeder en lieve vader.

Ik hou van groen, goud, zilver, brons, make-up, nagellak, paarden en pony's, paardrijden, bloggen, op Youtube zijn en huiswerk. < Dat laatste klopt natuurlijk helemaal niet. ;)

Je kan mijn blogs herkennen aan de lange openingswoorden: Haaaaai, hooooi, Halloooo. Ook nog op het einde: Kuzzies. Misschien kan je het ook zien aan hoe ik typ, ik heb geen idee. Ik praat op mijn MSN, mail en als ik comments plaats op Youtube met dubbele letters op het eind, zoals dit: letterss, speeltt, doeii, wegg. < Gewoon wat random woorden bedacht. ;p

Nog iets? Ik heb geen idee.

Heb je nog vragen? Wil je iets van me weten?

Zet het hier onderin, dan beantwoord ik je vraag misschien in een blogpost, misschien als gewone reactie.

Kuzzies


This is me (totally overbewerkt):


denise.jpg

Kuzzies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3