Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 18 november 2012

Review: Essence PS anti-spot wash gel

Hey meiden!

Dit is mijn eerste review!
Ik ben juist naar de kruidvat geweest voor iets om elke ochtend mijn gezicht te reinigen.
En dan heb ik de Essence PS anti-spot wash gel gekocht! 

Toen ik thuis kwam ben ik hem direct gaan uittesten.
Gebruiksaanwijzing:
-Je smeert hem op je gezicht waar je wil.
-Het is een soort van maskertje die je er 3min op moet laten.
-Hij begint een beetje te schuimen.
-Na 3min was je hem af met een washandje! Zo simpel is het.

Hij geeft zoooo een zachte huid dat ik er bijna niet van kan afkomen!

Ik heb 'HET' product voor de reiniging gevonden!
Bedank me straks maar:-)

Ik denk dat hij ongeveer 2,40 kostte!
En dat is vast en zeker een koopje voor en tube van 150ml!
Het is een echte aanrader!
Eens alles op een rijtje:

Pluspunten:
-Ruikt lekker
-goedkoop
-handige tube

Minpunten:
-heb vanaf nu nog geen minpunten gevonden!

Vinden jullie dat ik meer reviews moet maken?


Xx Mo Xx

1 opmerking:

  1. Lijkt me echt een super product!!!!
    Ik denk dat ik hem eens ga halen...:-)

    Xx Ceo

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3