Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

vrijdag 16 november 2012

Tag # The blog i love

Hey,

Ik zag een leuke tag op een blog.....Mmmmh! Die wou ik natuurlijk ook doen!
Ik vraag me af als jullie tags leuk vinden?
Voor mij is het in ieder geval leuk om te maken.
Nog een melding: Ik ben Mo,niet Denise( gastblogster).
Ze heeft het wat druk......

Ik heb er zin in,zal ik maar meteen beginnen!



1. Waarom ben je met je blog begonnen?

Dat is nou eens een goede vraag.......
Toen ik klein was trok ik me niet echt aan van de mode enzo....
Maar toen ik 10 of 11 jaar was begon meer aandacht en interesse te hebben voor de mode..
Soms durfde ik wel iets speciaal aan te doen. Ik wou er anders uit zien! 
Nu nog altijd hoor...
En toen heb ik ontdekt dat je een blog kunt maken!
Wat voor mij een reuze ontdekking was:-)
Ik ben dan over mode beginnen te bloggen en dagelijks leven!
Ik ben echt blij dat ik deze blog heb. :-)

2. Hoe kwam je aan je naam van je blog?

Toen ik in de lagere school zat gaven we elkaar bijnamen....
Voor mij was het 'Mo' geworden,met een beetje bespreking natuurlijk!

Daarvan al Mo.
En nu nog vuitton...
Laat dat jullie niet denken aan Louis vuitton?
Ik heb Louis weg gelaten en heb er Mo in de plaats gezet!

Is dat niet handig? Nu ben ik nog altijd blij met mijn blognaam.

3. Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?

Yolo_friends_love_nails_us_we-db0537493210b1b994c948a3a90f6658_h_large
De leuke complimenten door vrienden , die een kijkje nemen op mijn blog!
Doet altijd wel deugd om zoiets te horen! Dat geeft me moed en dan weet ik dat ik al dit werk niet voor niks doe!

4. Hoeveel comments krijg je gemiddeld bij een artikel?

Dat hangt af van welke post....
Soms 4 soms 1 en soms geen enkel! :-p
(Zo moeilijk is het nou ook weer niet om een comment te laten? :-)

5. Met wat voor camera maak je foto's voor je artikelen?

Ik doe het soms gewoon met mijn gsm of met een simpel ' Fujifilm' cameraatje!
Ik krijg later een betere camera..... (voor mijn volgende verjaardag!)

6. Welke bloggers geven jou inspiratie?

Ik bedenk het meeste zelf!
Of dan is er ook niks aan bloggen.
En als ik echt geen inspiratie heb dan kijk ik naar de blog van: beautygloss,teske,eefdepeefpix,.....

Random10_large( picture komt van we heart it )

7. Krijg je wel eens negatieve comments?

Mmmh! Niet dat ik mij herinner. Kan nog altijd gebeuren!
Je Delete het gewoon. Iedereen heeft zijn eigen smaak!

8. Hoelang doe je gemiddeld over een artikel?

De tijd vliegt,en ik maak in stukken een post.
Bv: Een stukje de ochtend, de avond en de middag!
Of als het een kort artikel is, is die meestal klaar in 20 min.

9. Plaats je elke dag een nieuw artikel?

Dat kan helaas niet...
Jammer genoeg bestaat huiswerk!
12763_389397467810870_125548040_n_large

10. Werk je samen met bedrijven?

Nee, ik ben zelfstandig!
Eerlijk gezegd vind ik dat wel stoer klinken!!



Ik hoop dat jullie mijn tag leuk vonden!

Vinden jullie dat ik meer tags moet doen?



2 opmerkingen:

  1. Heeii! super leuke tag! mag ik heb ook doen??
    Liefss Linde

    http://labelmystuff.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3