Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 31 december 2012

00:00+2013 voornemens

Hooooi,
Tumblr_mfy9cw4knn1s0oh6do1_400_large
Het is 0 u.
Ja,en dan?
Euh! Misschien gebeurt er iets dan...(als je een beetje nadenkt)
Waaaaaat is mama bevallen!(Mijn ma is niet zwanger ofzo hoor :s)
Ma neeeeeeeee,het is nieuwjaar!

Ik hoop dat jullie dat al wisten.
Want bijna op elke blog staat er 'gelukkig nieuwjaar'...

Maar wat ik zeker wou zeggen is dat ik jullie met heel mijn hart een prettig nieuwjaar wens.
Ik wens jullie veel goede gezondheid,liefde,vriendschap,...En alles dat je nog kan bedenken.

Natuurlijk wilt iedereen iets beter doen in het jaar 2013!
Ik ga eens een paar dingetjes opsommen:

1. Beginnen met fotografie op men blog 
Wanneer ik natuurlijk mijn fototoestel heb gekregen.

2. Mij meer met naaien bezighouden.(kleren maken/oppimpen)
Mijn pa kan goed naaien enzo... Dat lijkt misschien raar. Maar mijn pa is handiger dan mijn ma :s
Dus ik vind dat ie mij dat eens moet leren.

3. Graag een computer krijgen in 2013.
Dan kan ik meer up to date zijn op mijn blog.
Want momenteel werk ik op de computer van mijn vader...

4. Mijn grootouders meer bezoeken.
Omdat ik van hun hou en zij zijn mijn enigste grootouders die ik heb.

5. Meer met mijn BFF's afspreken.
Mijn beste bff is van school verandert en we spreken soms nog af,maar ik vind dat we dat veel meer moeten doen!

Ik heb er dus 5,mooi rond getal.
Dit waren mijn voornemens voor 2013.
Wat zijn jullie voornemens?
Leave a comment!

Xx Mo Xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3