Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 30 december 2012

TAG | Get to know me better

Hooooi guuuyyzz,

Tadddaaaa...hier heb ik weer een tag voor jullie!

Met deze tag kunnen jullie mij beter leren kennen. Enjoy!:

Heb je een tweede naam? 

Ja ik heb zelfs een derde naam: Marie Polet Margret Arlett
Ze hebben me genoemd naar mijn 2 oma's.

Wat is je favoriete vak op school?

Hmmm....de pauze? Oke...ik speel vals.
Mijn favo vak is wiskunde.
Niet bepaald men beste punt,maar de leerkracht is super enthousiast en kan goed uitleggen.


Wat is je favoriete drankje? 
Vroeger was dat ice thea. Nu ben ik het beu gedronken en ben ik meer voor een warme chocomelk! ;)


Wat is je favoriete nummer op dit moment? 

She wolf van David Guetta. Het is een verslavend nummer geworden,en elke keer dat het op de radio komt moet ik altijd nodig luidkeels meebrullen. Dat willen jullie liever niet horen... :s

Hoe wil je je kinderen later gaan noemen? 

Daar moet ik nu nog niet aandenken hoor,ik ben pas 12!!Dat zijn zorgen voor later. 

Doe je aan sport? 

 Jep,ballet op de muziekschool(2u. per week). En elke maandag toestelturnen. Dan is er nog sport op school   maar dat tel ik niet mee.


Favoriete boek?

Ik denk euh...'Buitenbeen', de schrijver weet ik niet meer...
Het gaat over een meisje in een rolstoel en ze ontmoet iemand met ook een handicap.
Enzo...

Favoriete kleur? 

Olijfgroen(mijn kamer heeft die kleur)en ook wel groen,donkerblauw,... Een beetje vanalles eigenlijk.

Favoriete dier? 

Ik ben niet echt een dieren liefhebster,maar hamestertjes vind ik wel schattig...



Favoriete parfum? 

Defenitly 'Miss dior' van Chanel!

Favoriete vakantie? 

Ik ga vaak naar Spanje.
En de vakantie waarin ik naar Ibiza ging vond ik echt toppppiiiiieee! ;)

Ben je afgestudeerd op de middelbare school? 

Nee joh! Ik ben juist op de middelbare school. Ik ben pas 12.

Ben je ooit uit het land geweest? 

Euh...ja.(Wat een rare vraag,of begrijp ik hem verkeerd?)

Spreek je een andere taal? 

Frans. Mijn mama is Hollands en mijn papa is Franstalig.

Heb je broers of zussen? 

Nop! Ik ben enig kind :(

Wat is je favoriete winkel? 

 Zara vind ik wel tof,maar greenpeace heeft er een protest gestart omdat zij nog giftige stoffen gebruiken in hun broeken (Meer info hier ). Dus daarom vind ik de Zara nu minder en vermijd ik daar dingen te kopen.
De h&m vind ik ook wel leuk,want je vind daar altijd wel iets leuks.
Maar de vintage winkel dicht bij mijn school vind ik wel de leukste.

Ga je graag naar school? 
Jep,ofdan verveel ik me. En ik doe het ook voor grotendeels voor mijn vriendinnen! ;)



Favoriete film? 

Bagdad cafe.Hij is al redelijk oud,maar elke keer dat ik hem her bekijk moet ik huilen. ( trailer )

Favoriete tv-show? 

Ik kijk heel weinig tv. Als ik kijk,kijk ik vaak naar 'so you think you can dance','masterchef junior',...

Welke gsm heb je? 
Samsung chat 335.
En nu doet die een beetje raar,maar hij blijft wel werken.

Hoe lang ben je? 
1.65m

Dit was dan de tag.

Ik hoop dat jullie mij nu beter kennen.
Tot de volgende post!

Xx Mo Xx



Hoe lang ben je? 

14 opmerkingen:

  1. Leuk om meer over de blogger te weten..
    Check mijn blog en laat een reactie achter...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogg ik volg je !
    Ik vindt tag's altijd erg leuk om te lezen.
    Neemook eens een kijkje op mijn blog ?

    Liefss
    www.xprettythings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep,ik heb je blog bekeken! Hij is echt leuk! Ik volg je nu!
      Ik zal dan meer tags doen ;)

      Xx Mo Xx

      Verwijderen
  3. Leuke tag, ik volg je nu via GFC.

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag :)
    Wij volgen je terug! :D
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoii moo !
    Super leuk, weet ik eindelijk wat meer van je !
    Nog een klein dingetje bedoel je niet miss doir van dior ? :$
    Ik wil je trouwens nog even bedanken maar dat staat in mn happy new year artikel!

    Liefs,
    Isabel | livelifewithisa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Auw...ik heb hem gelezen dat is echt suuuuper lief!
      Ik bedank je 10000 keer terug!
      En dankje ,ik zal doir aanpassen! :)
      Dus lezers als jullie ook een foutje eens zien,dat mag je dat zeker melden! :)

      Verwijderen
  6. Hey leuke blog =)
    ik volg je, zou je me alsjeblieft terug willen volgen :S
    www.jesuisnienke.blogspot.com
    x'nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3