Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 22 december 2012

De vraag: Wat doe ik nou in hemelsnaam aan bij kerstmis?

Tumblr_mffk9xdo0a1rckhq3o1_400_largeHoooi iedereen,

Ik denk dat toch veeeel mensen deze vraag in hun hoofd hebben: 'Wat doe ik nou in hemelsnaam aan bij kerstmis????'
Die heb ik dus ook in mijn hoofd.
Vandaag wil ik jullie daarmee helpen!

Terwijl ik ook nog niet mijn outfit heb...

Hieraan moet je, je zeker houden:

- Blijf jezelf (trek niet bijvoorbeeld een strak zwart jurkje aan terwijl je het lelijk vind en dat het super slecht zit)

-Het is maar een kerstfeest,elk jaar kun je er beter uitzien. Dus geen stress! ;)

- Je bent met je familie,ze kennen je wel. Wees jezelf ook in karakter!!

- Trek geen dingen aan die je normaal gezien noooit zou aandoen.

- Heeeuh! Ik weet er geen meer... En jullie? (Laat een comment)

Met dit wil ik duidelijk maken dat je gewoon jezelf moet blijven!

Hier wat ideetjes voor wat je kan aandoen:

* Op een kerstfeest kun je toch ook een warme lekkere christmas sweater aantrekken?

* Een kleedje,als je dat graag aandoet

* Leuke kerstige accesoires

* Een mooi bloesje met een mooi rokje of met een jegging.

* Enzo...

Ik hoop dat ik jullie een beetje eholpen heb.
En nu word het eens tijd dat ik ook mijn outfit a samenstellen! ;)

Ik wens jullie allemaal prettige feestdagen!!

Tumblr_mff5alvcj31rqmw81o1_500_large

Xx Mo Xx

5 opmerkingen:

  1. Ik ga een zwart peplum jurkje dragen met kerst :) Dus ik wist het al wel, maar er zitten leuke ideetjes tussen! Bedankt trouwens voor je lieve reactie op mijn blog, ik heb je terug gevolgd :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thankx! ;)
    Je blog is super tof!
    Prettige feestdagen!

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mo! Ik heb een wijziging gemaakt in mijn give-away! Je hoeft de facebookpagina van Sans-Online niet meer te liken, je hoeft mij alleen maar te volgen! Doe je weer mee? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg en een leuke blog. Follow for follow?
    Loves, Mi-lou

    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3