Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

woensdag 19 december 2012

Enquête: Besluit

Hoooi!

De enquête is normaal gezien afgelopen...
Hij doet een beetje raar,want ik kan hem niet veranderen...
Kunnen jullie wel nog stemmen?

En het besluit die ik uit de enquête heb gehaald is...dat jullie bordeaux de kleur vinden die het meest in is!

Daar ben ik het mee eens,maar ik vind dat kaki ook wel een kleur is dat in is.
Ik heb over dat bordeaux in is een artikel geschreven!
Je kunt hem terug vinden hier rechts.

Dit was een korte post,maar hij was kort en krachtig! ;)
Ik wens jullie fijne feestdagen!!!

Xx Mo Xx

Ik heb er ook een artikel overgeschreven dat bordeaux in is.

4 opmerkingen:

  1. Ik houd ook heel erg van bordeaux! Kaki is ook leuk dit najaar! Fijne feestdagen! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beide kleuren ook erg mooi :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bordeaux vind ik ook erg mooi, zeker in de winter!
    Ik volg je nu! ;)

    Liefs,
    Ilse

    www.frescodulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie, en echt super dat je me volgt!
    Ik volg je terug want je blog is echt leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3