Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 16 december 2012

Hannah Lambert

Hoooi guyyz,

Dit artikel gaat over Hannah Lambert. Misschien kennen jullie haar al?
Misschien herken je haar op deze foto:

Hannah Lambert

Wil je meer over haar weten?
Dan moet je zeker op 'meer lezen' klikken!




Ze inspireerd me enorm! Ik kende haar eerst niet.
Maar toen ik de 'winter issue' van I-D leesde(waar een artikel over haar in staat),kreeg ik ineens veel interesse voor haar.
En ben ik meer informatie gaan zoeken op het internet.
Ik heb niet zoveel gevonden,maar de basis over haar weet ik al:

Ze is de eerste assistent van Sarah Mower.
Ze was te zien op de fashion week in London 2011.

Hier heb je wat foto's van haar:







Ze is zelfs in de Vogue geweest!











Dit waren alle foto's die ik gevonden heb over haar.
Ik denk dat ze nog niet zo bekend is in de mode wereld,en ik ben zeker dat ze later heel bekend gaat worden!

Weten jullie nog meer dingen over haar?

ps. Ik ga nu elke maand over 1 persoon praten,waar ik veel interesse voor heb.

Xx Mo Xx




8 opmerkingen:

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3