Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 15 december 2012

001-Mijn wishlist

Wishlist

Hoi iedereen,

Vandaag ga ik beginnen met de 30 days challenge!!
Er gaat niet elke dag een nieuwe uitdaging komen,ik ga het wat verspreiden doorheeen de dagen.

Dus vandaag moest ik een wishlist maken. Ik heb er een collage van gemaakt via polyvore .

1. Die lekkere aztec truien...(Je kent het wel he?)

2. Ik heb een ipod, maar geen iphone...

3. Dit zijn super gave schoenen!!!

4. De muts met de oortjes,ik kan nog altijd niet geloven dat ik hem nog niet gekocht heb (LOL)

5. Een dip-dye trui,lijkt me leuk om in je kast te hebben.

6.  Ik heb zwarte creepers,maar ik heb nog plaat voor roze.(Hahaha!)

Dit was mijn wishlist!
Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. En dat jullie misschien de 30 days challenge overnemen :)

Laat het me weten.

Xx Mo Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3