Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 11 december 2012

Bijna aan mijn 15de volger!!! :)

Hoi,hey,hi,

Hier ben ik dan weer met meer :)

Duuuus zoals jullie kunnen zien heb ik 14 volgers.
Voor mij is dat een enorme prestatie. Maat tegenover blogs die al 200 volgers hebben.
Is dit ook niet zo een 'grote' prestatie :(

Maar wie de 15,16,17 volger is..... Daarvoor maak ik reclame voor diegenes blogs.
(Jullie mogen mij ook volgen,zonder dat jullie willen dat ik reclame voor jullie blog maak. dan pak ik gewoon de volgende volger ;-))
Dus volg mijn blog Guyyyz!

Ik weet niet of dit veel succes gaat leveren, maar we zullen zien.

Xx Mo Xx


2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog maar 3 volgers :( maar mijn blog is wel vaak bekeken :s wel jammer want ik volg zelf veel mensen maar ze volgen niet terug blijkbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Toen ik schreef dat ik je ging volgen,vond ik niet waar ik dat kon doen...:s
      Sooorry,waar kan ik dat doen?

      Xx Mo Xx

      Verwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3