Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 10 december 2012

New lay-out+nieuwe pagina.

Hey guyzz,
Voorbeeld
Zoals jullie zien heb ik een nieuwe lay-out.
Ik ben er wel blij mee. Maar het jammere vind ik dat het geen foto van mij is ;( ( Moet ik toegeven 'wat ben ik toch eerlijk')

Ik heb wel dr.martens maar geen Galaxy legging...ik denk dat ik zal moeten wachten tot kerst.
Oke ik ga niet overdrijven maar ik ga wellicht dood.

Mopje!!! :) (Oke Mo, stop met je faal moppen.)

Nu aan het serieuze toe.
Dus ik heb een nieuwe lay-out (Repeat,repeat,...)
Vroeger was hij herfstig en nu is die winters.(Applaus A.U.B)

En ik wou hem veranderen want het was aan het sneeuwen hier in Brussel. Dus ik vond het tijd om hem te veranderen.

Nu is die er! ( Joepie de poepie)

En ik heb ook een nieuwe pagina.
En daar op is een 30 days challenge*!!
Jullie mogen hem gerust over nemen!
Ik begin pas rond 14 December.
Door de examens kan ik het zeker niet vroeger doen.


Voila dit was mijn soort van mini meldings postje.
Ik hoop dat jullie er een beetje iets van begrepen hebben....
En nog veel succes met jullie huiswerk,toetsen,examens,.... (Ik lijd mee hoor!)

Xx Mo Xx


* 30days challenge: Voor de mensen die niet weten wat dit is (Eerlijk gezegd wist ik het ook eerst niet)
Dit is een challenge die bestaat uit 30 dagen. Elke dag is er een nieuwe uitdaging.
En die moet ik dan uitvoeren op mijn blog. Het kan dat ik er sommigen openlaat 'want' ze zijn te uitdagend (mopje flauw mopje) Maar het kan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3