Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 7 januari 2013

Fashion quotes

Hoooooi girlieez,

Ik had belooft om meer te doen.. . .en ik heb me aan deze belofte gehoeden.
Want zie hier een quote artikel,nee niet zommmmaaar een quote artikel. . . .
Het is een fashion quote artikel.

Here we go:















Dit waren dan mijn quotes about fashion.

Ik heb besloten dat er nu elke maandag een quote komt,om de schoolweek een mooie start te geven ;)

Xx Mo Xx


4 opmerkingen:

  1. coole quotes! Ik vind die eerste van Chanel heel mooi.
    Leuk idee, met een inspirerende quote de nieuwe week weer in! :D

    X Lieze
    www.OzoHip.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik echt leuk! Het vrolijkt me op (wie is er nu niet depressief als de vakantie gedaan is), de DIYs zijn echt superleuk, ik heb die met pastelkrijt geprobeerd en ik vind het heel handig en leuk om te doen!

    xMaaikex

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3