Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

donderdag 3 januari 2013

A little bit philosophy and photografy

Hoi meiden,

Ik heb een beetje (veel) nagedacht over mijn blog en....ik ga een paar dingen meer doen op mijn blog.
Lupaus2_0_large
Willen jullie wat ik op mijn blog ga doen?
Lees dan zeker meer!!!

Ik ga wat filosopheren op mijn blog. Dat wil zeggen dat ik self made gedichtjes ga maken enzo...
Ik heb er al een paar,en morgen komt er een op of misschien zelfs twee.
Lieze kan namelijk ook hele mooie gedichtjes schrijven( ozohip.wordpress.com )

21730_422466167819582_1707257100_n_large

En er komen ook self made foto's ooooooop.
Van spulletjes of van Brussel. Eigenlijk alles dat mij inspireert of wat ik mooi vind.
Mijn foto-apparaat ga ik morgen krijgen.
We hebben in wel 5 winkels gezocht naar een specifieke foto-apparaat dat we hadden gezien op internet,maar nee in elke winkel was die uitverkocht...:(
Ik heb nu naar een winkel gebeld om te vragen als ze die nog hebben,en jaaaaaaaaa ze hebben hem!
Yoepie de poepie!

Maar er was wel een minpunt...ze willen hem niet opzij zetten. Dus morgen ga ik racen naar de winkel om hem te gaan halen.
Het is een Panasonic Lumix fz48.

Het is een hele goed apparaat qua kwaliteit/budget.
Ik ben een beginner in de fotografie,en als jullie ook met fotografie willen beginnen dan is dit een heel goed apparaat.
De prijs dobbert rond 250 euro,dus volgens mij valt dat nog mee.

Ooooh! Ik denk dat ik een beetje te veel hierover getettert heb.
Ik zal maar afronden.
Duuuus wat vinden jullie hiervan? Die hele verandering enzo?
Nee,eigenlijk verandert er niets,mijn blog breidt uit!

En ik wil iedereen nog bedanken die me volgt!
Het geeft me echt een boost om verder artikels te posten.
En als jullie me nog niet volgen,dan zou ik dat wel leuk vinden als je me volgt!
I follow back!

Ik weet dat deze post niet echt spontaan was,maar meiden mogen ook wel eens serieus zijn?
Vinden jullie niet?

Tot morgen met een spontane post!

Wat vind je van deze uitbreiding?

Xx Mo Xx

9 opmerkingen:

  1. Leuke camera! Ik heb de Nikon D3100 en daar ben ik heel bij mee!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat lief dat je mij in je berichtje noemt!! Echt heel leuk om te lezen!
    Wauw, mooie camera! Ik wil wel sparen, maar elke keer als ik langs de H&M kom, is mijn kledingkast weer een stukje voller, en mijn portemonnee weer een stukje leger ;P.
    En leuk dat je nu ook zelf foto's gaat maken, dat maakt het altijd toch een stukje persoonlijker.
    Veel succes met je fototoestel!

    X Lieze
    www.OzoHip.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      En het is normaal dat ik je noem in mijn bericht,je kunt oh zo mooie gedichtjes schrijven!
      Xx Mo Xx

      Verwijderen
  3. Leuk blog!, ik volg je volg je mij terug?
    Xxx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super mooie camera, ik wil zo'n camera ook maar eerst wil ik gaan sparen voor een macbook!

    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3