Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

woensdag 2 januari 2013

My first quotes.

Hoooi iedereen,

Wisten jullie dat ik nog noooooit een quote op men blog heb geplaatst?
Ohh ik schaam me zooooo.

Dus ik ga nu een quote plaatsen.
En niet 1 quote,meerdere quotes.

Deze vond ik heel mooi:

551125_338235129611348_731299055_n_large

Tumblr_mfu46evfkb1qahj27o1_500_large

149674387587178346_qaerw1br_f_large
Nou en of!

Ik hoop dat jullie mijn eerste quotes,mooie quotes vonden.
En ik denk dat ik dit meer ga doen!
Het maakt me happy sommige van die quotes,het is een beetje filosophie.
And a like filosophie.
Dessision; Duuus er komen meer quotes later!

Welke quote past het best bij jou?

Xx Mo Xx


14 opmerkingen:

  1. Ik vind die 2e toch wel iets hebben. Maar bij mij past het beste de 3e.

    Ik ga je ook volgen!
    Liefs, Tessa
    www.beautylipss.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de eerste echt super leuk !

    Liefs Isabel,
    www.livelifewithisa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Quotes zijn altijd leuk om te lezen! Dus vaker doen ;-)

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Vind de laatste het mooiste!
    X

    www.spellbinded.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de derde het meest bij mij passen, maar de eerste vind ik erg mooi.
    Zelf ben ik fan van een bepaalde quote van Loesje:
    "Leven is het meervoud van Lef."
    Die quote heb ik ook een tijdje op mijn blog gehad, als widget.
    Leuk die quotes, vaker doen!
    X Lieze

    www.OzoHip.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja,die quote van Loesje is echt heel mooi! Die onthoud ik zeker!

      Verwijderen
  6. Leuke qoutes! De eerste vind ik superleuk, net als je blog. :) Ik volg je terug.

    xoxo Lana - A Pretty World

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt trouwens voor je lieve reactie. Ik heb even weer niet kunnen bloggen door familiale omstandigheden, maar nu ben ik echt helemaal terug! :)

      Verwijderen
  7. Vooral de laatste is erg mooi! (: xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las de eerste en ik dacht 'OMG, die is suuupertof!!!'
    Keep going girl, you can!!!
    xMaaikex

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie quotes, de laatste is mijn favoriet! x

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3