Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 15 januari 2013

I have the camera

Hoooi,

Vandaag een spontane post;). Dat had ik toch in een paar vorige posts beloofd?
Maar ik ben ook blij vandaag dus die belofte gaat makkelijk zijn!

Duuuuuuuuuuus ik heb mijn foto-apparaat!
Ik ga vertellen wat er zo goed aan is enzo. en ik ga ook gewoon een beetje kleeetsseen!
Duuus als je dat wilt lezen moet je zeker verder lezen!



Ik heb dus al een tijdje de camera...sooorrry dat ik er niks over heb gezegd....

Maar wees blij dat ik er toch nog iets over zeg.
Ik denk dat jullie al weten dat het een Panasonic lumix fz48,toch?

Het is een pracht van een ding volgens mij.
Ik ben er zo obsessed mee dat ik jullie heb vergeten te vertellen heb dat ik heb heeeeeeb!
Tumblr_mgoc00pniq1rvjp5so1_500_large(Deze foto heb ik niet getrokken hoor...)

Ik heb niet echt zo een speciale foto's kunnen trekken.
Dat wil niet zeggen dat hij geen mooie foto's kan trekken ofzo,maar ik heb nog niet zo een interessante dingen gevonden om te fotograferen.

Later komt er nog een review van een andrelon shampoooooo met foto's erbij die getrokken zijn met dit te moooooie exemplaar.

Dit is geen reflex maar een bridge. Het verschil? Dat is namelijk dat de zoom bij de bridge in de camera zit dus als ik wil zoomen dan komt hij er vanzelf uit. Dat wil zeggen dat die compacter is dan de reflex.
En voor mij is dat een stuk handiger;)
Bij de flex moet/mag je een zoom kopen en die zijn altijd heeeeeel duur. Dus dan word je goedkope/dure camere duuurder dan je dacht.

Deze camera heeft nog een budget prijsje van maar liefst 259 euro.
Dus als jij ook wilt beginnen met fotografie dan is deze camera een aanradertje ;)

Jaaauh...Meer kan ik er niet over vertellen.
Het is gewoon een hele aangename camera.

Hope you have enjoy!

Xx Mo Xx





8 opmerkingen:

  1. Echt een supermooie camara, ik wil ook zo'n camara! Misschien van de sneeuw in je tuin kan je foto's maken? Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt cool! Ik zie er naar uit om je self-made foto's te zien!
    Ik had gelezen dat je dr. Martens had, misschien kun je de foto op je blog (die met die galaxy broek) zelf proberen te maken?
    In Nederland sneeuwt het nu ik weet niet of dat in Belgiƫ ook is...
    Echt cool!!
    X Lieze

    Www.OzoHip.wordpress.contact

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wil ik wel doen maar jammer genoeg heb ik geen galaxy broek :(
      Ik doe het wel met een andere broek!
      Maar nu wacht een hoop huiswerk op me ;)

      Doooeei!
      Xx Mo Xx

      Verwijderen
  3. Jaa, eindelijk :) je blog staat vandaag in 'de blog van..'! sorry dat het zo lang duurde.. :)

    http://fashiondreamsforever.blogspot.nl/2013/01/de-blog-van-mo.html

    Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh, jaloerss! Ik wil ook zo'n camera :)
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke camera! Ik wil ook een graag nieuwe kopen maar jammer genoeg ben ik echt een hopeloze spaarder... Ik zit na 4 maanden nog altijd maar aan 20 euro :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3