Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

woensdag 23 januari 2013

Nieuwe spulletjes!

Hoi iedereen,

Ik heb toch nogeshopt...maar ik heb het nooit op mijn blogezet wegens tijd gebrek...


Wil je weten wat mijn nieuwe spulletjes zijn?





Duuus nu ga ik alles tonen wat ik in die tijd heb gekocht!
Een collar van bij de h&m in sale voor 5euro.
En ik ben er supersupersuper blij mee!!;)

Deze heb ik samen met de collar ekocht voor 1euro.
Ik vind deze bretels te cool! Ik vond ze ook grappig...waarom niet?

Deze vintage pull heb ik direct aangedaan.
Ik was direct verliefd op deze pull...om hem te tonen moest ik een foto van mij trekken!
Ik heb een foto van de spiegel op mijn kast getrokken.
Hij was iets van 18euro en hij is vintage.

Noooog een pull!
Ik vind dikke warme grote pullen echt leuk! :)
Deze is niet echt oversized maar ik vind dat hij leuk staat!
Hij was 13 euro en hij is vintage.

Er zit ook wat metaal in de trui...dat maakt hem nog leuker.
Een kaki broek van de h&m jammer genoeg niet in sale...
Ik had gewoon een broek nodig dus hebben we deze mooi gekocht.

Deze heb ik als laatste gehouden om te tonen.
Jaaah dit zijn doc martens!!!!

Ze zijn een beetje mosterd/oranje van kleur!
Ime in love with these!!!
Hij past trouwens super goed met de eerste pull!
Ik heb deze combi nu aan ;)


Nog eventjes bewijzen dat het echte zijn.
En oh ja! Ze zijn vintage!
Ik had het bijna vergeten te zeggen...

 Xx Mo Xx
Vinden jullie de foto's mooi? Ik heb ze getrokken met mijn nieuwe camera!


9 opmerkingen:

  1. Wat cool! Ik heb laatst toevallig ook geshopt bij de H&M, ook een shoplog over gedaan...
    Vooral je dr Martens zijn zoo vet!

    X Lieze
    www.OzoHip.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave schoenen! Echt heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen ben zo jaloers op je bretels en schoenen! Dr. Martens <3__<3

    http://fashionchocolate-esra.blogspot.nl/

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook nog zo'n collar. :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thanks! aww love your doc martens! :)) x

    http://day-dreameer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, je blog is echt leuk! Je spulletjes dat jr gekocht hebt trouwens ook! Zelf ben ik nog maar juist met een blog gestart, dus misschien wil je wel eens een kijkje nemen? :D Alvast bedankt! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De truien zijn heel leuk!

    Het zou super zijn moest je ook eens een kijkje bij ons kunnen nemen :)
    lorize.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke broek, die kleur is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3