Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 27 januari 2013

Too proud with my favicon+tutorial favicon

Hooooooooi mijn liefste lezertjes,

Mijn favicon is er!!! Ik ben echt te blij mee na al dat sukkelen.
Maar uiteindelijk is hij er 'mijn favicon'!
Is hij niet schattig?
Het is een soort kawaii cupcake.

Ik wil wel zeker zijn dat jullie hem ook zien. 
Zien jullie hem?

Willen jullie ook een favicon voor jullie blog?

Ik heb voor jullie speciaal een stappenplan gemaakt hoe je hem kunt instellen op je blogspot blog.
Ik vond het eerst ook heel moeilijk maar eigenlijk is het redelijk simpel als je het door hebt ;)



Hoe ga je te werk?

1.Kies een plaatje voor je favicon ( Liefst met een witte achtergrond)en zet hem in je bestanden.
.

3. Als je op de site komt klik je rechts van boven op favicon generator.

4. Dan scroll je naar beneden tot je ziet staan tutorial.

4.Daar onder upload je je afbeelding en klikt op de maat 32 x  32 en klik je vervolgens op genarate.

5. Wacht tot hij gemaakt is. Hij slaat zich vanzelf op in je bestanden.

6. Ga naar je blogger dashboard en klik op indeling.

7. Dan staat er links van boven favicon. Klik op bewerken.

8. En vervolgens upload je, je aangepaste favicon ( Niet die die je niet hebt aangepast!!)

9. Opslaan en klaar is kees!

Pas op: Het kan dat hij niet direct is ingesteld. Laat het een dag of twee rusten en hij zal dan tevoorschijn komen ;) ( Had ik ook)

Tip:  Er staan filmpjes op youtube waar ze tonen hoe je het moet doen. Tik in: Favicon blogger

Ik hoop dat ik het deftig heb kunnen uitleggen zodat jullie hat begrijpen.
Als jullie iets niet begrijpen laat dan een comment!

Was deze tutorial duidelijk begrijpbaar?

Xx Mo Xx








8 opmerkingen:

  1. wat handig! Ik wil graag terug followen!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super bedankt ik heb er nu ook een ingesteld jou cupcake is cuteee !
    Liefs,
    Isabel
    livelifewithisa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je terug! Ik heb ook juist een favicon ingesteld, die van jouw is super cute! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga je volgen! Jij mij dan ook? Ik ga er straks ook eentje instellen!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! en knap ook.. ik snap nooit iets van lay-out en dat soort dingen haha

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3