Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 28 januari 2013

Tag: About my blog

Hoi iedereen,

Ik vond dat het weer eens tijd werd voor een tag!
Ik heb deze tag gevonden op Miss evie's blog.

Hoe lang blog je al?

Sinds mei 2012. Dat  is ongeveer 8maanden geleden. Ik ben nog niet eens een jaar bezig. 
Dat besefde ik nog niet eens... Dus je kunt mij een beginblogster noemen (als je wil :D)!


Hoeveel tijd besteed je per dag aan je blog?

Ik moet toegeven dat ik....niet elke dag tijd besteed aan mijn blog... 
Maar  in het weekend ben ik volop bezig met artikels schrijven voor de komende dagen. 
Op dagen waar ik weinig huiswerk heb zoals vandaag schrijf ik ook een artikeltje waarover ik ongevver een half uurtje over doe.

Weten mensen in je omgeving dat je blogt?

Mijn ouders weten het natuurlijk en een aantal mensen van school. Vriendinnen vragen steeds aan mij hoe ze ook een blog kunnen maken. Het is natuurlijk heel leuk om een blog te hebben :D


Hoeveel volgers heb je?


Op het moment dat ik dit artikel schrijf heb ik er 44!
Ik ben echt blij met mijn lovely followers ;)
Jullie geven me moed om verder te doen!
Meer volgers zijn altijd welkom ;))))) (Niet dat ik er niet mee blij ben met mijn 44 volgers. Ik ben al blij dat ik een redelijk groot aantal heb bereikt)

Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?


Dat is een zeer moeilijke vraag. Daar moet ik even een tijdje over nadenken eeeeeuuuuhhh..

Ik denk dat ik een blog heb ontdek van iemand. Ah! Ik weet het weer. 
Het komt door Fafimilz (haar echte naam weet ik niet) dat ik een blog heb!
Haar blog is echt zeer leuk! Jammer genoeg is ze een tijdje gestopt met bloggen. Maar laatst heb ik gezien dat ze nog iets heeft gepost ;) Zeker eens een kijkje nemen op haar blog en reactie's laten dat ze voort moet doen met haar blog :)

Wat vind je het leukste aan je blog?


Mijn volgers en mijn nieuwe favicon!


Waar haal jij je inspiratie vandaan?


Van trends die ik op mijn school zie en ook van andere blogs! Tags die ga ik niet zomaar uitvinden.Ooooh! Zie ik haal ook inspiratie uit mezelf!! Ik ga eens een zelf bedachte tag maken! Dankje Mo vor dit idee ;D


Heb je wel eens dat je geen tijd of geen zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op?


Tuurlijk heb ik dat nooit geen zin! Ik heb heb gewoon soms weinig tijd en soms teveel tijd. Dus soms denk ik eraan om artikel vooraf te schrijven en dan te plannen.


Klaar is kees! Dit was mijn taggie!

Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en hem misschien overnemen? 
Laat een reactie als je hem overneemt dan kan ik jopu artikel ook lezen! ;)

Neem je de tag over?


Xx Mo Xx








7 opmerkingen:

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3