Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

vrijdag 1 februari 2013

Be galaxy.

Hoi lieve lezertjes,

Ik vond het heel lang geleden dat ik eens een oufit postte.
Duuus daar heb ik verandering in gebracht!

Ik heb als thema gekozen galaxy (ik denk dat het overduidelijk is ;))
En ik ben helemaal in love met de galaxy print...maar jammergenoeg heb ik er niets van!
Maar dat komt natuurlijk nog!! ;) (hoop ik! Weet iemand waar je leuke galaxy spulletjes vind?)Be galaxy.
Ik heb er veel mogelijkheden opgedaan om te tonen dat je naar alle kanten kunt gaan qua combinatie.
Bv: Rode dr.martens(I love),beanie,Galaxy Nail art ,Red lips,cute blauw tasje,...

Er zijn nog oneindig veel mogelijkheden!
Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben kunnen opdoen!

Meer outfits?

Xx Mo Xx

8 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik heb zelf een DIY voor een Galaxy-shirt gedaan, verder heb ik ook nog wat andere dingen met galaxyprint. Ik vindt het een erg leuke trend :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi meid!

    Leuke blog heb je! Zullen we elkaar volgen?
    Je kan ook mee doen met mijn giveaway!

    Liefs, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Galaxy is echt zo'n leuke trend! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Doen jullie al mee met mijn winactie? Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3