Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 19 februari 2013

DIY : Collage op canvas

Hoi,

Vandaag heb ik voor jullie een gemakkelijke en leuke DIY om je kamer mee op te pimpen!

Hier gaat ie!




Wat heb je nodig:

-Een leuke canvas (Die van mij heeft mijn tante gemaakt)
- (geprinte)Plakband 
-Leuke knipsels ,tekenigen ,folders,...


Hoe ga je te werk?
1. Verzamel al d dingetjes die je van plan bent om er op te doen.



2. Plak alles dingetje op je canvas met de (versierde) plakband op de plaats waar je wilt.


3. Hang het aan je muur waar het pronkt ;)



Dit is nog op mijn andere muur. Is hij mooier op de lichtgroene muur of op de aubergine muur?
Een hele makkelijke DIY om je kamer op te pimpen he?

Laat me weten als jullie hem ook zulen doen!
Altijd leuk om te weten ;)

 Xx Mo Xx

4 opmerkingen:

  1. Leuk, creatief en origineel, zo kennen we Mo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Misschien wel een idee voor mij, mn muren zijn nogal saai ;p
    Ik volg je nu ook!
    xxSophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ideetje! Dat wou ook nog iets voor in mijn kamer.

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3