Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 23 februari 2013

Trendaanval: Creepers !

Hoi iedereen,

*alarm,alarm,* We zijn aangevallen door creepers!!
Haahaha!

De creepers hebben ons wel degelijk aangevallen ;)
Ze zijn helemaal IN...mijn hele school loopt er bijna op.

Ik heb een te gave site gevonden waarop je creepers kunt bestellen in alle hoogte's!
Ja, ik zei wel degelijk 'alle hoogte's'! Zijn die creepers nog niet hoog genoeg?

Lees meer om de verschillende hoogte's te zien etc...




Wulfrun Single Sole Black Suede/White Polka


Wulfrun Double Sole White Leather


Wulfrun Triple Sole Burgundy Suede


Wulfrun Wedge Black Suede

Deze vind ik meer op pumps lijken! Maar ze blijven te gaaaf!
Ik weet dat een groot deel van jullie deze schoenen niet zo mooi vind!
Maar ik wou er eens iets over schrijven want ik vind ze persoonlijk gaaaaaaf!

Deze foto's hierboven zijn de echte!
De prijs van deze hangen rond de 100 pond...

Er bestaan ook hoger creepers die tot je kuit komen:

Wulfrun Red Single Sole Suede/Leopard Print Boot

 En deze vind ik de mooiste maar die is niet zo makkelijk combineerbaar:

Wulfrun Single Sole Mint Green Suede/Leopard Print


Heuh? Nu begrijp ik er niets meer van ! Deze kosten maar 55 pond!
Oké je moet gewoon eventje op die site kijken want de prijzen zijn niet zo logisch!

En hier wat inspiratie plaatjes van mensen die er dragen:

Colorful Harajuku Street Fashion

Long Shearling Jacket in Harajuku


Je moet ze niet zo combineren hoor! Je kunt het ook simpel houden zoals hier:









H&m verkoopt er ook. Ik denk dat ik bijna dezelfde heb als deze op dit plaatje! Ik heb ook die bretels! ;)
Mijn creepers(van de h&m) draag ik niet vaak want ik wil ze houden voor feestjes ofzo...

En ze zijn niet zo comfortabel om de hele dag mee te stappen. Misschien 'de echte' wel?

Laat je me het weten als jij de echte hebt? Hoe zitten ze?

Xx Mo Xx


13 opmerkingen:

  1. Wel gaaf ! Maar niet helemaal mijn ding, hele lage lijken me misschien wel leukk. Met panterprint ofzo hahahah.
    Leuk artikel Mo !

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk artikel! Ik ben zelf persoonlijk er ook niet zo fan van, al moet ik zeggen dat ze bij sommige er wel ontzettend leuk uit zien.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij op school zie je ze nog helemaal niet. Ik heb zelf wel een paar, maar ik draag ze eigenlijk nooit. :P x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw superleuke post! Die 'pump creepers' vind ik wel echt heel mooi!
    Love love love.
    ik ga je ook volgen, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze trend echt afschuwelijk hha, soms vind ik het leuk staan maar dat komt bijna nooit voor.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er ook niet van, maar ik vind het wel heel tof staan bij sommigen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind deze superleuk, vooral de helemaal zwarte :) Ik denk alleen niet dat ze bij mijn kledingstijl passen dus durf ik ze niet te kopen... Wat vind je, doen of niet doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op Creepers. :) Heb zelf een paar Underground Creepers met een zebra printje op de bovenkant. Ik hoop binnenkort nog een paar aan mijn collectie toe te voegen. Vind ze super! Ben niet zo'n fijn van de 'wannebe' versies aangezien een vriendin van mij een paar had en deze door midden gebroken zijn. Ik vind de wedge creepers ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind Creepers ook wel fijn maar ik durf ze niet te kopen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3