Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 26 februari 2013

Dr.martens verslaving+Wishlist van Dr.martens

Hoi,

Vandaag ga ik jullie wat meer vertellen over mijn Dr.martens Verslaving (nee zo erg is het ook niet weer)
en mijn wishlist van Dr.martens!

Nieuwsgierig?




Verslaving

Ondertussen heb ik 2 paar Dr.martens. Niet veel maar ook niet niks! ;)
Dr.martens zitten zaaalig. Eenmaal dat je ze aanhebt...krijg je ze nooit meer uit (hahaa ze plakken niet aan je voet hoor ze zitten gewoon te lekker om uit te doen)

1ste paar
20 euries

Sorry voor de kwaliteit! Ik heb deze foto nog ooit met mijn gsm getrokken. Toen had ik mijn camera nog niet.
Deze heb ik een tweedehands winkeltje gekocht trendyer gezegd een vintage winkeltje!
Als ze je echt nieuw wilt kope kosten ze iets in de 125 euro. (veel dus)


2de paar
25 euries


Jaaaaeeh dit is mijn geliefde okergele paar Dr.martens! (^_^) (jaaa ik weet het ik ben echt obsessed met deze smiley (^_^) AGAIN)

Wishlist Dr.martens

GHuydyjopg! Ja ik verlang zoals als elke verslaafde naar nog een paartje! (Maar eigenlijk ben ik al enorm blij met mijn 2 paar)

Dr martens aggy bow sandal


Dr Martens Aggy Bow Sandal - Top View

Dit zijn niet de klassieke Dr.martens. . .maar sandaal Dr.martens met een strikje!


Dr Martens Aggy Bow Sandal

En ze hebben ook zo een zalige mush mush (ik weet niet hoe ik het moet noemen) zool!
Dr Martens Aggy Bow Sandal - Sole View
Ik vind deze echt veel toffer dan die normale sandaaltje want deze zijn veel stoerder en toch nog schattig en comfortabel! (denk ik. . .hoop ik)

Paar random leuke Dr.martens

Dr Martens Hincky Boot

Dr Martens 1461 Shoe


Dr Martens Louie Boot

Dr Martens Aldgate Shoe

En er is natuurlijk nog veel meer maar dat ben ik nog bezig tot morgen dus Klik Hier!
Ik hoop dat ik jullie niet al te veel ambeteer met mijn Dr.martens gedoe dus laat het me weten in de comments!

Dooeeei,

Xx Mo Xx

6 opmerkingen:

  1. Nee dit is echt niet mijn smaak haha. Je ziet ze zo vaak de laatste tijd op straat maar ik kan er echt niet aan wennen!!

    xo Rosie

    www.lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat begrijp ik! Ik had dat ook eerst...maar nu ben ik echt fan van de docs ;)

      Verwijderen
  2. Ze zijn niks voor mij, maar bij anderen staan ze best leuk! :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook dr.Martens! Op polyvore had ik echt het perfecte paar gezien maar ze waren 140 euro... Grrrrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het vaak bij anderen heel erg leuk staan maar bij mezelf vind ik het echt niet mooi haha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH MY GOD 20 euro ? 25 euro ? damn waarom hebben ze bij ons in de buurt nou niet leuke vintage winkeltjes waar ze dit soort dingen verkopen ?
    super leuk zeg :D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3