Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 11 maart 2013

Interview met de enige echte Hester!

Hoi iedereen,

Vandaag iets compleet anders...een interview!
En niet zomaar een interview...een interview met Hester!
Bekijk zeker eens haar blog : Hezzies !

Nieuwsgierig? Ajajajaaj!


1. Beschrijf je met 3 woorden:

 Creatief , vrolijk en enthousiast

2. Waarom ben je met je blog begonnen?

 Ik was al lang bezig met het lezen van verschillende (mode)blogs dat het me eigenlijk ook erg leuk leek om zelf een blog te beginnen waarin ik alles kon posten waar ik mee bezig ben.

3. Waar haal je je inspiratie vandaan voor je collages?

 Voornamelijk uit mezelf , meestal kom ik wel met een idee , maar ook veel inspiratie haal ik uit tijdschriften , van (mode)blogs en van straat.

4. Hoeveel tijd besteed je aan je blog per week?

Niet ontzettend veel , ik heb het nu best druk met school en daardoor wel minder tijd om te bloggen , maar als ik echt een goed idee heb ga ik daar wel mee aan de gang

5. Wat wil je later worden?

Modestyliste lijkt me een geweldig beroep, kleding uitzoeken en samenstellen tot een outfit is toch wel een van mijn favoriete bezigheden . Haha!

6. Hoe heeft Niki Smit jou ontdekt? En heb je haar ontmoet? Zo ja hoe was het?

Niki heeft mij via mijn blog ontdekt. Ze zag mijn illustraties en was ontzettend enthousiast en vroeg of ik een keer langs wou komen. We hebben toen heel gezellig wat gedronken en gekletst en later vroeg ze of ik 2 illustraties voor haar boek wilde maken , heel tof !

7. Welke tijdschriften lees je het graagst? Of haal je de meeste plaatjes uit voor je collages?

Mijn favorieten zijn toch wel : Glamour , ELLE & Vogue !
GLAMOUR 

8. Heb je een paar  random tips voor ons?

Als je ook dol bent op mode en illustreren net als ik , of iets anders zoals : fotograferen, dan moet je er vooral veel mee blijven oefenen en je goed in dat onderwerp verdiepen, dan heb je alvast een voorsprong als je hier later iets mee wilt doen.

9. Moet je nog iets kwijt voor de lezers?

Doe wat je leuk vindt en trek je niet teveel aan van anderen, Enjoy !


Hester als je dit leest: Ik bedank je enorm voor de medewerking en om er tijd in gestoken te hebben!

Vergeet zeker niet eens een kijkje op haar blog te nemen!

Xx Mo Xx




2 opmerkingen:

  1. Hoi Mo! Hierbij meld ik je officieel dat je genomineerd bent voor de liebster award :)
    http://the-broken-teacup.blogspot.be/2013/03/liebster-award.html#more

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3