Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 9 maart 2013

Thrift shopping+ song

Hoi iedereen,

Hebben jullie al eens 2de hands kleding gekocht? Hebben jullie het liedje 'Thrift shop' al geluisterd?


Ja,ik wel hoor! En ik kan je zeggen dat je echt hele toffe dingen kunt vinden in 2de hands winkels!
En waarom niet gewoon nieuwe kleding kopen?





Reden 1: In 2de hands winkels vind je unieke spullen die vaak niemand anders heeft.

Reden 2: Weet je wel hoeveel kleren er worden weg gegooid? Ze kunnen toch niet oneindig veel nieuwe kleding maken? Dus als je 2de hands dingen koopt ben je goed bezig qua recuperatie!

Reden 3: Het is niet duur.

Reden 4: Je hebt plezier aan het zoeken naar leuke dingen in je maat enzo...
In gewone winkels met nieuwe kleding is er van alles oneindig veel duplicaten dus minder plezier aan het zoeken!

En ik kan wel zo voort gaan!



Aaah ik was direct fan van het liedje van de eerste keer dan ik het hoorde! Toen wist ik nog niet eens dat het over 2de hands shoppen ging... en toen werd ik nog meer fan!



Ik weet niet echt de reden waarom zijn liedje over 2hands shoppen gaat.



Wilt hij de mensen aanmoedigen om 2de hands te kopen?
Ik weet het niet maar vermoed het!

Ik heb nu veel 2de hands kleding aan (trendy-er gezegd vintage kleding).

Een soort van(echt) leren jasje,een short die ik heb gemaakt uit een vintage broek van Donaldson en natuurlijk mijn Dr.martens!

Wat ik eigenlijk wil bereiken met dit bericht is dat jullie ook een seen kijkje gaan nemen in 2de hands winkels (niet als je al 2de hands koopt)!
Je moet je niet schamen hoor!

Maar je moet ook niet hoor,iedereen is anders!

Xx Mo Xx

Ps. Is that you're grandma's coat? (∩_∩)


6 opmerkingen:

  1. Fijn artikel! Ikzelf koop geen 2dehands gewoon omdat ik de winkels er vaak rommelig vind uitzien en dan winkelt niet zo fijn!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik koop vaak spullen in tweedehands winkels en vind het heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben nog op zoek naar een leuke tweedehandswinkel!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat liedje is zo leuk, ik luister hem wel elke dag!
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind thrift shop echt vet :P haha het is zo'n nummer wat in het begin super irritant is en daarna word het leuk. maa ik heb nog nooit iets bij een tweedehands winkel gekocht :o

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan nooit leuke tweede hands winkeltjes vinden , maar in Brussel wel toen ik er was! maar helaas wilde mijn moeder niet naar binnen. In de stad waar ik woon zijn verder ook geen tweede hands winkeltjes dus ik hou het gewoon bij shoppen bij de zara en h & M

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3