Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

donderdag 28 maart 2013

Review PUPA: Nail art Mania "Luxury French 003"

Hoi liefste lezers,

Laatst heb ik het enorm groot John Beerens lovers pakket ontvangen van de beautywebshop johnbeerens.com!

En het eerste wat me opviel was de het doosje met 2 nagellakjes voor een french manicure genaamd:
Nail art Mania "Luxury French 003" van PUPA.


Mijn nagels waren nagellakvrij dus lakken maar! ;)
Ik ben namelijk een grote nagellak fanaat! Maar ik doe niet veel nail art enzo...

Dus deze set is perfect om een makkelijke nail art (soort van french manicure) te maken!

Benieuwd?








Ik besloot om de diagional French te doen op mijn nagels.



Eerst lakte ik mijn nagels met het Mirror Nailpolish Nr 339.
Die perfect dekte na maar 1 laagje! En dat is natuurlijk een groot pluspunt!


Deze bijhorende French manicure plakkertjes zaten er ook bij (190 stuks).
Zorg dat je nagels helemaal droog zijn en dan pas plak je de stickers op je nagellak.
Ofdan zou je wel eens je nagellak ermee kunnen aftrekken!




Met de Matt Nail polish Nr 346 lak je dan op de kant waar je de nagellak wilt hebben.

Final result


En tadaaa final result! Ik vind het in ieder geval heel mooi en makkelijk om te maken!


Pluspunten:
-Nagellak is droog na een kwartier.
-Kwastje lakt goed
-Dekt na 1 laagje
-Budgetproof (11,65 euro)


Minpunten:
-French manicure stickers plakken niet heel goed

Ik raad het setje nog altijd aan! Dat de stickers niet zo goed plakken is niet heel erg want ik vind dat het toch zijn werk heeft gedaan namelijk een mooie rechte lijn!



Er zijn nog verschillende kleuren in de vorm van een set!
Deze zijn te vinden op de beautywebshop johnbeerens.com voor en spotgoedkoop prijsje namelijk 11,65 euro!

Grijp je kans...momenteel geven ze 10% korting op deze sets!

Xx Mo Xx

Ps. Alle foto's behalve de laatste zijn zelf getrokken dus als je ze wil overnemen laat dan een mail achter op: polet.mam@gmail.com



7 opmerkingen:

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3