Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 24 maart 2013

Inspiration: Pastel Dreamer

Hoi lieve lezertjes,


Het is alweer zondag en maandag is het weer school!
Weekend gaat voor mij veel te snel. Ook bij jullie?

Oké ander onderwerp!
Ik wou dus een inspiartion artikel maken met als onderwerp (weer een ander onderwerp!;) 'Pastel'. 
Maar dat vond ik saai klinken dus heb ik er 'Pastel Dreamer' van gemaakt! (Hahaha)

Here we go!






Mio (de eigenaar van de blog Pastel Raindrops) heeft haar creepers pastel geverfd!
Zij is een echte pastel addict!

Mmmh lekker een pastel regenboog marshmellow!
Maar nee hoor het is geen mashmallow maar een speldje met een marshmellow om in je haar te spelden of op je kleren!
En jammergenoeg is die al uitverkocht op de blog/webshop Cute Can Kill :(


Wie wilt nou geen pastel dessert-buffet?


Aaaaah ik krijg mega honger!
Krijgen jullie ook het water in de mond door deze enorme pastel cake?
Hier het recept op Sweetapolita.

infamous-sleeper.tumblr.com - xoxoxo

Een blog die alleen maar over pastel gekleurde haren gaat? Ja het bestaat!
We love pastel hair is het bewijs!


Deze gave outfit van de blog Scathingly-brilliant!
Zo te zien aan haar interieur houd ze heel erg veel van de kleur pastel!

Dat was het voor vandaag!

Xx Mo Xx



6 opmerkingen:

  1. Super leuke inspiratie post!
    Ik vind pastel kleuren echt heel mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Wat leuk die tumblr met al die pastelkleurige haren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inspiratie! Pastelkleuren vind ik zelf ook mooi :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door die tweede foto heb ik zin in spekjes!! Ik heb de nagellakwiel gekregen bij mijn bestelling bij Trendilicious. Ik weet niet waar je ze verder kunt kopen, maar waarschijnlijk ook gewoon bij trendilicious.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel om mij te informeren ;)
      Ik zal eens zien op hun site!

      Xx Mo Xx

      Verwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3