Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 23 maart 2013

Unboxing Samples Farmaline

Hoi iedereen,

Dit is mijn 2de samenwerking maar het 1ste bedrijf die iets toestuurd!
Namelijk de Farmaline. Een hele handig shop want dit is een soort van apotheek online.
De webshop is Belgisch.


Zijn jullie benieuwd naar wat erin zit?




Wauw! Er zit aardig wat in! Dat maakt het nog leuker!


Shampoo's,tandpasta,crème's,foundation,enz...

Hier mijn eerste indruk van alle samples:


Deze Bioderma crème's zijn echt heel goed! 
Hoe weet ik dat? Ik heb namelijk een grote pomp in de badkamer staan die ik dagelijks gebruik.
Ik heb een hele gevoelige huid dus als je ook zo'n huid hebt is dit echt DE oplossing!


Deze 4 schattige shampoo's en conditioners van Furterer! Benieuwd...


Een Mini Oral-B tandpasta!
Ik heb gehoord dat die redelijk hard pikte in je mond... Maar we zullen het ontdekken in de BIG review die later komt.


Anti-irrition gel. Ik ben benieuwd ik heb er nog nooit iets van gehoord.


Louis Widmer naturel 01 foundation.
Ook benieuwd (haha ja ik ben een grote benieuwder) want er staat op: Sans parfum (geen parfum)


Een gel om je gezicht schoon te maken. Raad wat ik ga zeggen? Ik ben benieuwd. ;)


Weer samples van Bioderma crème! :D
Hoe meer hoe beter ;)


En als laatst een BB en anti-ageing cream... Die mijn mama al ingepikt heeft ;)
Mij maakt het niet uit als ze maar zegt wat ze er van vond! Hé mama?

Hahah samenwerking met mijn mama! Komt eerlijk gezegd niet vaak voor!

Ik wil Farmaline nog eens heel hard bedanken voor deze goede eerste samenwerking!

Jullie kunnen later nog een BIG review verwachten!
Hou mijn blog in de gaten als je geïntresseerd bent.

Xx Mo Xx















3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb ook een keer een paketje van hun mogen reviewen, er zitten leuke producten tussen! Ik ben benieuwd naar jou review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij verwend!!! Lovely! En je hebt een leuke naam voor je blog!

    Liefs, Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3